Friday, January 21, 2011

Shuffle terkenal di Kota Marudu

Shuffle ini baru saja terkenal di Malaysia. So, agak baru juga di Kota Marudu. Sebelum ni tarian Hip Hop menjadi tarikan untuk anak2 remaja di Kota Marudu. orang bilang zaman bergerak bersama dengan pembaharuan.

Remaja (di Kota Marudu panggil istilah boy-boy. wah inggris gituew hehe) di Kota Marudu sering menari tarian shuffle ni di majlis di sekolah, di majlis keramaian di kampung2, pesta-pesta dan sebagainya. Tidak kurang juga yg mengamalkan tarian ini sebagai hobi di masa lapang. Dorang kumpul2 di gelangang, astaka lepas tu menari atau belatih atau praktis konon.

Mungkin disebabkan keminatan boy2 ini telah menyebabkan Pertandingan Shuffle terbuka Kota Marudu diadakan di Astaka Kota Marudu pada 2010. Memang tidak mengejutkan sebab mmg dijangka ramai yg akan mengambil bahagian. Saya yakin tahun 2011 ni pasti ada lagi pertandingan Shuffle.

Terima kasih kepada ni Youtube lah sebab bukti2 kukuh shuffle terkenal di Kota Marudu ini telah diupload secara meluas. let's check it out!!











Ada banyak lagi video2 Shuffle di Kota Marudu. Cari saja di Youtube. Mcm tu lah yang bagus... lepas ambil video terus upload. See.. terkenal kamu diseluruh dunia.

hehehehe


Majulah Shuffle untuk Marudu.

0 comments:

Post a Comment

Apa kata anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...