Wednesday, November 14, 2012

Pesta Jagung: Juara Ratu Jagung 2012


Kota Marudu, 11 November 2012: Kemuncak Pesta Jagung 2012 menyaksikan pelbagai aktiviti menarik telah diadakan. Salah satu acara yang paling mendapat sambutan ialah Pertandingan Ratu Jagung 2012. Seramai 15 peserta akhir telah mengambil bahagian. 

Setiap peserta akan memperagakan pakaian yang bercirikan dari Jagung (pokok dan buah). Terpulang kepada setiap pereka fesyen untuk mencurahkan idea mereka dalam menghasilkan pakaian yang cantik ini. Peserta dinilai berdasarkan kecantikan, kualiti pakaian, sesi soal jawab dan lain2. menarik bukan??

Ratu Jagung 2012 menjadi milik Allyes Sannie. Kalau anda masih ingat gadis cantik ini adalah naib juara Unduk Ngadau Peringkat Kota Marudu 2012.





Barisan pemenang Ratu Jagung 2012



Allyes Sannie

Sumber gambar diperolehi dari Shine Photovideo 
Terima kasih.


P/s: I was there at the event. Tapi hanya menonton dari jauh tanpa membuat catatan. Nama2 peserta dan gambar2 tiada sy ambil. hehe. Nanti sy update kalau ada photographer yang sudi kongsi gambar2. ok.

1 comments:

  1. helo admin. pertma skli, sy ,mngucapkan tahniah krna brjaya mewujudkan blog seumpama ini khas utk daerah kota marudu. harap2 admin dapat update blog ini dgn berita2 semasa ya

    ReplyDelete

Apa kata anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...